info@basisschool-kaz.be

de lagere school.

We combineren binnen onze onderwijsvorm het beste van twee werelden: traditie en innovatie. Kennis en vaardigheden brengen we op een gestructureerde manier aan, met dag- en weekplanningen, om de opgedane kennis en vaardigheden bij nieuwe opgaven in de praktijk te brengen. Zo stomen wij onze leerlingen van vandaag klaar voor de uitdagingen van morgen.

De diversiteit aan ruimtes maakt het mogelijk om op een heel gevarieerde manier leerstof te verwerken. De leerlingen kunnen op deze manier ook veel actiever deelnemen aan hun leerproces. Ontmoet het team van leerkrachten en ontdek de werking van unit 2 en 3. Leerlingen van het 1e tot en met het 3e en leerlingen van het 4e tot en met het 6e leerjaar zitten elk in hun eigen unit op de eerste verdieping, verbonden door de bibliotheek, naast het klein atrium waar zich ook de crea zone bevindt. In de unit is het traditionele klaslokaal vervangen door instructielokalen en tal van flexibele leerruimtes binnen elke unit. Na de instructie kunnen leerlingen aan de slag in stille werkzones of kunnen ze samenwerken in een parlement of plaza.
translate