info@basisschool-kaz.be

de kleuterklassen.

Op het gelijkvloers, naast de glijbaan, bevindt zich de kleuterunit. Voor onze allerkleinsten is alles binnen handbereik, open ruimtes met een kampvuur per klas, een ingerichte jungle gym, een nestruimte voor rustmomenten, een crea zone voor creatieve uitspattingen en ook kleutertoiletten die rechtstreeks toegankelijk zijn zonder dat de kinderen de unit moeten verlaten. De peuters en kleuters beschikken over een eigen, unieke afgesloten speelplaats met speelheuvels in zacht rubber en een buitenklas in een groene omgeving. De grote open ruimte van de kleuterunit zorgt ervoor dat de jongste en oudste kleuters samen spelen, voor elkaar zorgen en van elkaar leren. Ontdek de kleuterwerking of ontmoet het team van leerkrachten.

translate